Cofetaria de la schimbul 3

Desi multa lumea nu mai cunoaste acest concept de schimbul 3, cei care lucreaza in fabrici cu siguranta stiu ce inseamna sa stai noaptea treaz si sa iti faci munca. Uite asa si eu din cand in cand mai ajuns sa lucrez in ture de noapte si sa incerc sa imi tin mintea ocupata cu ceva, sa treaca timpul mai usor si sa nu simti oboseala atat de tare.

Cele mai reusite ture de noapte sunt atunci cand ai cu cine sa vorbesti, dar nu orice nimic, pentru ca nimicurile ne obosesc ci atunci cand poti purta o conversatie adevarata despre multe lucruri, poti povesti sau poti impartasi experiente proprii.

De cele mai multe ori in schimbul de noapte ajungem sa vorbim despre mancare, despre ce ne place, ce nu ne place sau lucruri ce nu le-am mancat de mult. Din vorba in vorba mi-am dat seama ca nu am mancat de mult, foarte mult timp lapte de pasare. Colega nu numai ca nu a mancat de mult dar nici nu a gustat inca asa ceva. Va vine sa credeti cat de mult a pierdut in viata asta? Un bol plin cu lapte de pasare care abia asteapta sa iti murdareasca barbia in timp ce spuma dulce iti delecteaza simturile.

Pentru necunoscatori am gasiti aici cel mai rapid mod de a prepara acest desert minunat, explicat la fel de simplu si spor la gatit.

Una peste alta ajungem si la emisiunea cea noua a trustului PRO, BakeOff Romania. Doamne, cand vad ce bunatati pregatesc oamenii aceia parca as da in coma diabetica. Daca as fi concurent in acea emisiune sigur as veni acasa cu vreo 10kg de zahar asezate frumos ca un colac in jurul taliei. Altfel nu m-as simti bine.

Desert, desert si iar desert. Dar desi sunt multe vorbe dulci nu toti se pricep sa gateasca asa ceva. Eu personal nu stiu sa fac un aluat de prajituri sau sa fac niste simple fursecuri. Eu sunt mai cu salate, ciorbe, tocanite sau preparate la gratar. Cu toate acestea restaurante sunt aproape la tot pasul, daca nu cu siguranta este un fast-food sau o pizzerie. Acum 10 ani daca ne-am fi plimbat prin orice oras, fie el cat de mic ai fi gasit o cofetarie unde sa sa te asezi, sa servesti o prajitura si un suc si sa iti continui plimbarea pentru a arde tonele de glucide. Era placut, acum insa parca au intrat in pamant. Ai nevoie de o harta, un ghid si sugestii de la furnizorul de internet sa poti gasi o cofetarie, altfel sunt raritati si mai gasesti prajituri in supermarket, gata ambalate, le duci acasa, le trantesti in farfurie si gata.

Ah, o salata zemoasa de fructe, cu mult ananas si struguri din belsug. Nu trece mult timp si colega iti spune despre frisca cu capsuni proaspete sau o budica de ciocolata servita in tihna pe o terasa insorita. Uneori chiar mi-as dori sa inchid ochii si sa savurez dintr-un tort cu fructe, ciocolata si alte minunatii ale maestrilor cofetari. Dar noi le savuram in gand, asteptand sa se termine noaptea si sa mergem acasa sa ne odihnim. Ne depontam si tragem obloanele cofetariei. Pana maine seara ne gandim la alte lucruri dulci, precum patul cald ce o sa ne primeasca.

Cofetaria de la schimbul 3, functioneaza de minune ca si un exercitiu mental.

Un comentariu:

Comentează-mă!